Na základě zákona č. 561/2004 Sb., 353/2016 Sb. a vyhlášky č. 244/2018 Sb. a č. 232/2020, vyhlašuje ředitelka SZŠ a SOŠ Česká Lípa, p.o.
_____________________________
Vyhlášení 1. kola přijímacího řízení pro školní rok 2025/2026
Přihlášky je třeba odevzdat do 20. února 2025
Určeno pro maturitní obory, nástavbový obor, učební obory tříleté a učební obory dvouleté.
Jednotná přijímací zkouška, konající se formou písemného testu z Českého jazyka a literatury a Matematiky, proběhne v řádném termínu:
1. termín - pátek 11.dubna 2025 (náhradní termín - úterý 29. dubna 2025)
2. termín - pondělí 14. dubna 2025 (náhradní termín - středa 30. dubna 2025)
Tříleté učební obory ''H'' a dvouleté učební obory ''E'' přijímací zkoušky nekonají.
Na všechny učební obory a zdravotnické obory je vyžadováno potvrzení lékaře (zdravotní posudek).
Pohovor, určený pro cizince, kteří musí před zahájením studia prokázat schopnost vzdělávat se v českém jazyce proběhne 11. dubna 2025 od 13.00 hodin.
Přijetí bude provedeno výběrovým řízením dle stanovených kritérií (viz kritéria přijímacího řízení). Výsledky přijímacího řízení budou zveřejněny v pondělí 15. května 2025 v 8.00 hodin.
Upozornění na práva zákonných zástupců/plnoletých zájemců o studium na SZŠ a SOŠ, Česká Lípa v souvislosti se Zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění.
Zákonný zástupce/plnoletý zájemce o studium na SZŠ a SOŠ, Česká Lípa má možnost,
v souladu s § 36 odst. 3 správního řádu, seznámit se s podklady ke správnímu rozhodnutí, které škola vydá v souvislosti s přijímacím řízením ke studiu na SZŠ a SOŠ, Česká Lípa.
Zároveň má právo se k těmto podkladům vyjádřit.
Nahlížení do spisu pro 1. kolo přijímacího řízení je možné dne 12. až 14. května 2025 mezi 8 – 13 hodinou v budově školy v ulici 28. října 2707, Česká Lípa na personálním oddělení žáků.
Zápisový lístek je zrušen.
Sledujte prosím aktuality na www.skolalipa.cz nebo volejte personální oddělení žáků 481 131 071 nebo 736 175 575
...............................................................................................................................................................................................................